Käytämme tällä sivustolla evästeitä. · Mitä ovat evästeet? Hyväksyn

TENA Men – tee miehille tilaa apteekkiisi

Esittelemme miesten inkontinenssisuojien uuden sukupolven TENA Men Level 1–3 -suojat ovat uusi valikoima huomaamattomia ja varmoja miesten inkontinenssisuojia, joiden avulla mies voi elää aktiivista elämää.

Uusi, miehekäs ulkonäkö ja huomaamatonta varmuutta

TENA Men Level 1–3 -suojat ovat ulkonäöltään entistä miehekkäämpiä ja istuvat paremmin. Ne ovat laadukkaita, antavat tehokkaan suojan sekä tuntuvat mukavilta. TENA Men tukee aktiivista elämäntyyliä. 91 % tuotteita testanneista miehistä oli tyytyväisiä ja arvioi tuotteet erittäin hyviksi[1].

Hyödyt:

  1. Uusi, miehekkäämpi muotoilu, erittäin laadukas ja imukykyinen
  2. Parempi istuvuus ja muotoilu
  3. Ohuemmat, täysin huomaamattomat tuotteet (Level 1 ja 2)
  4. Imukykyisempi ydin antaa täydellisen varmuuden

TENA Men -suojan kuva

Houkuttele terveystietoisia miehiä apteekkiisi

mies treenaamassa painoilla

  • Miesten kiinnostus liikuntaan, terveyteen ja hyvinvointiin on nouseva trendi[2].
  • He käyttävät enemmän aikaa ja rahaa kuin koskaan ennen uusien terveystuotteiden kokeiluun
  • sekä terveydenalan ammattilaisten neuvojen hakemiseen[3].
  • Tämän päivän keski-ikäiset jatkavat aktiivista, tarmokasta elämää,
  • johon kuuluu kunnon ylläpitoa vaativia ulkoiluharrastuksia[4].
  • Seitsemällä kymmenestä yli 40-vuotiaasta miehestä on terveysongelmia[5].
Miljoonat miehet kärsivät virtsankarkailusta, ja siksi miesten inkontinenssisuojat antavat merkittävää apua miehille, jotka haluavat ylläpitää terveellistä elämäntapaa.
 
Apteekit voivat hyödyntää asemaansa luotettuina asiantuntijoina houkuttelemalla asiakkaikseen terveystietoisia miehiä. Tässä avautuvat laajat liiketoimintamahdollisuudet. Oikeiden tuotteiden ja palvelujen tarjoaminen on tie menestykseen. TENA Men Level 1–3 -suojat vahvistavat apteekin miehille suunnattua tarjontaa ja tehostavat liiketoimintaa.

Miten keskustelua miesasiakkaiden kanssa johdetaan

Tiedämme, että keskusteleminen inkontinenssista asiakkaiden kanssa voi olla haastavaa. TENA on sitoutunut rohkaisemaan sinua neuvomaan asiakkaita itsevarmasti. Samalla tehostat liiketoimintaasi tarjoamalla erinomaisia tuotteita ja palveluita. Siksi annamme tukea asiakkaiden kanssa käytäviin keskusteluihin ja kerromme, miten keskustelu kannattaa aloittaa ja miten sitä johdetaan. Lataa TENA Men -esite keskustelun pohjaksi PDF-tiedostona.

Punaiseen t-paitaan pukeutunut mies hölkkäämässä

TENA Men -markkinointi lisää kysyntää

TENA Men -pakkaus ja kuva

Olemme sitoutuneet antamaan tietoa ja lisäämään tietoisuutta miehille tarjolla olevista inkontinenssituotteista. Kuluttajakampanjamme ohjaa kysyntää ja tuo asiakkaat apteekkiin. Tarjoamme kaikki myymälämainonnan välineet, esillepanon, näytteet ja esitteet, joiden avulla luot liikkeeseen näkyvyyttä, joka rohkaisee miehiä kysymään neuvoja ja ostamaan tuotteita.

Viitteet:

1. CUT Superman 1 & 2, Iso-Britannia ja Saksa, yhteensä n = 251 miestä testasi Level 1- ja 2-suojat ja antoi vastaukseksi tyytyväinen tai erittäin tyytyväinen, 17322, esitys.
2. Disability-Free Life Expectancy Over 30 Years: A Growing Female Disadvantage in the US Population, AJPH RESEARCH,Vicki A. Freedman, PhD, MA, Douglas A. Wolf, PhD, and Brenda C. Spillman, PhD
3. Global Male Grooming Market March 9 2017, Fung Global Retail & Technology
4. Tutkimus inkontinenssin esiintyvyydestä miehillä, yli 40-vuotiaat miehet, UK, US, DE, IT, MEX, RU. SCA:n tutkimus 2013. Aineistotiedot
5. Tutkimus inkontinenssin esiintyvyydestä miehillä, yli 40-vuotiaat miehet, UK, US, DE, IT, MEX, RU. SCA:n tutkimus 2013. Aineistotiedot