Uusiin TENA Palveluratkaisuihin sisältyy innovatiivisia TENA ProSkin -inkontinenssi- ja -ihonhoitotuotteita.
TENA on luonut ainutlaatuisen valikoiman, johon sisältyy tuotteita, digitaalisia ratkaisuja, apuvälineitä, koulutusta ja tukea. Tämä kaikki on suunniteltu sinun hoitopolkusi optimointia ja siten yksilöllisen hoidon tehostamista varten. Tämä meidän valikoimamme ja yksilöllisen hoidon yhdistelmä tuottaa asiakkaille, henkilöstölle, koko hoitokodille ja ympäristölle parasta mahdollista arvoa. Tätä ovat uudet TENA Palveluratkaisut.
Kontinenssihoitopolku on uusien TENA Palveluratkaisujen perusta. TENA tekee läheistä yhteistyötä hoitokotien kanssa tunnistaakseen todelliset hoitotarpeet. Näiden tarpeiden pohjalta olemme luoneet ainutlaatuisen ratkaisukokonaisuuden, jonka avulla kontinenssihoidon jokainen vaihe voidaan optimoida – jolloin myös yksilöllinen hoito tehostuu.
Tunnista asiakkaan yksilölliset tarpeet
Yhdistämällä alla luetellut TENA-apuvälineet voit tehdä kontinenssiarvioinnin, jolla tunnistetaan kunkin asiakkaan yksilölliset haasteet.
Laadi yksilöllinen hoitosuunnitelma
Kontinenssin arvioinnin tuloksia käytetään yksilöllisen hoitosuunnitelman laatimiseen. Hoitosuunnitelma sisältää oikeat WC-käyntien ajat, inkontinenssisuojan oikean tyypin, koon ja imukyvyn sekä sopivat ihonhoitotuotteet.
Varmista, että on laadittu hoitosuunnitelma, jota myös noudatetaan
Yksilöllistä hoitoa toteutetaan ennakoivien WC-rutiinien avulla käyttäen TENA-tuotteita ja digitaalisia TENA SmartCare -ratkaisuja. Nämä kaikki valitaan siten, että ne täyttävät asiakkaan yksilölliset tarpeet. TENA tarjoaa myös koulutusta ja tukea.
Tarkista ja arvioi hoidon tulokset
Hoitosuunnitelman tulokset on tarkistettava ja arvioitava säännöllisesti, jotta voidaan tunnistaa kehityskohdat. Tämä tehdään käyttäen TENA Tarkistus- ja seurantaraporttia. Näiden tietojen pohjalta hoitosuunnitelmaa voidaan tarvittaessa muokata hoidon laadun varmistamiseksi.
TENAn asiakkaana voin kertoa, että tätä merkkiä käyttämällä vaihdot ovat halvempia, kustannukset pienempiä ja asiakkaiden palvelu on siten parempaa.
Garth,
Executive Director,
Valley Elder Care
Kun uudet TENA Palveluratkaisut otetaan käyttöön hoidon jokaisessa vaiheessa, pystytään luomaan parempaa arvoa monilla eri alueilla – asiakkaiden elämänlaadusta ja henkilöstön työtyytyväisyydestä aina hoidon tehokkuuteen ja ympäristövastuullisuuteen.
”Henkilöstön työskentely on ollut tehokkaampaa. Vuoron lopussa he ovat tunteneet saaneensa enemmän aikaiseksi, sen sijaan että kokisivat vain juosseensa edestakaisin läpi yön.”
Jess, Director of Nursing, Valley Elder Care
TENA brändi on osa Essityä, joka on maailmanlaajuinen hygienia- ja terveysalan yritys. TENA on maailman johtava inkontinenssituotteiden valmistaja yli 60 vuoden kokemuksella*. Tarjoamme kattavan valikoiman inkontinenssi- ja ihonhoitotuotteita sekä digitaalisia terveysteknologiaratkaisuja, jotka ovat räätälöity yksilöiden, heidän lähimmäisten ja terveydenhuollon ammattilaisten tarpeisiin.
Essity on etulinjassa kehittämässä tuotteita ja palveluita, jotka auttavat parantamaan omanarvontuntoa ja elämänlaatua. Tuotteemme vähentävät hiilijalanjälkeämme askel askeleelta, suojellen ihmisten lisäksi myös maapalloamme.
* Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene, 2020 edition
TENA tarjoaa tuotteita ja ratkaisuja lukuisille ihmisille. Tutustu myös muihin TENA-sivustoihin.